ניהול משברים בתקשורת

שתיל, תאריך פרסום: 20.11.2013

נחמן שי

המדריך לניהול משברים בתקשורת נועד להעניק לארגונים ולחברות ידע שימושי לזיהוי משברים תקשורתיים וגם כלים שיסייעו להתמודדות מוצלחת עמם. תמצאו במדריך מידע מפורט בנושאים כגון: חשיבות מהירות התגובה, חשיבות רתימת אמצעי המדיה לטובת הצלת הדימוי הארגוני, טון המסר הארגוני בהצהרותיו, פרופיל הפרזנטור שמייצג את הארגון ועוד. בנוסף תמצאו כאן דוגמאות לוקאליות וגלובאליות לניהול מוצלח של משברים לצד דוגמאות לניהול כושל של משברים לטובת למידתכם הארגונית. בהצלחה!

לקריאת המדריך המלא, הורידו את הקובץ באמצעות הכפתור שמשמאל.

מילות מפתח: שימוש במדיה, ניהול משברים, משברים בתקשורת, מסיבת עיתונאים

 

 

הדפסה