השפעה בפייסבוק בעתות הסלמה ובשגרה

שתיל, תאריך פרסום: 09.3.2016

השפעה בפייסבוק בעתות הסלמה ובשגרה

הרשת החברתית בישראל הפכה למקום הומה, חי ופוליטי. מצד אחד היא מאפשרת הזדמנויות להשפעה והנעה ומצד השני היא דורשת השקעת משאבים פיזיים ומנטליים. בימינו מקובל שלכל ארגון יהיה עמוד פייסבוק, אך זו לא סיבה טובה דיה להשקיע בהקמתו ותחזוקתו. אם אתם עושים זאת, כדאי שתעשו זאת מתוך התכוונות ומחשבה.

 

מדריך השפעה בפייסבוק נועד לתת כלים פרקטיים ואסטרטגיים לארגוני שינוי חברתי המעוניינים להשפיע ברשת. הוא כולל שלושה סוגי ידע שונים שמתכתבים ביניהם: 

ידע ארגוני - הנוגע לאסטרטגיה והתנהלות של הארגון בפייסבוק. 

ידע על השפעת מסרים - איזו השפעה יש לתוכן של הפוסטים וההקשר בו הם נכתבים ואיך ניתן לטייב אותה.

ידע על שימוש אפקטיבי בפייסבוק - שימוש בכלים שפייסבוק מאפשר לקידום מטרות ארגוניות.

 

מדריך זה נכתב על תקופות הסלמה כמקרה בוחן, אך תוכנו מקנה ידע וכלים פרקטיים להתנהלות גם בשגרה ועשוי להיות שימושי הן למי שמפעיל את העמוד פייסבוק והן לבעלי תפקידים נוספים בארגונים- דוברים, מנהלי ניו מדיה, רכזי יח"צ ומנכ"לים.

 

להורדת המדריך המלא לחצו כאן

 

הדפסה