בעולם בו עיקר הידע מגיע לציבור מהמסכים, ארגוני שינוי חברתי המבקשים להשפיע על תפיסות, לשנות ולעצב את דעת הקהל, חייבים להקדיש תשומת לב מיוחדת לפעילות התקשורתית ברשתות החברתיות ובערוצי תוכן דיגיטליים.

 

עבודת סושיאל מסונכרנת

כאשר אסטרטגיית הסושיאל של הארגון מתואמת עם עבודת התקשורת וקידום המדיניות הסיכויים שלכם להשפיע על מקבלי ההחלטות גדלים. בנוסף, עבודה ממוקדת תוכן אפקטיבי, עם יעדים מדידים, תסייע לכם לבחון את הנוכחות ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין בהתאם למטרות השנתיות שהצבתם.

 

ערוצי תוכן עם ערך

באמצעות העלאת תכנים איכותיים ורלוונטיים לערוצי תוכן דיגיטליים: בלוג, ערוץ יוטיוב, פודקאסט, ניוזלטרים, טיקטוק וכדומה, תוכלו לתת ערך ולהוות מקור ידע והזדהות לקהילה של הארגון, וגם לבסס את המעמד המקצועי שלכם. לשם כך עליכם לזהות מה הידע הייחודי שיש לכם להציע לעולם, ומי הקהלים שמבקשים להעמיק בנושאים אלה.

 

להתאים את התוכן לקהל

הדרך בה תבחרו להגיש את התוכן היא קריטית ונוגעת לקהל היעד אליו תרצו להגיע. האם הקהל שלכם מעדיף לקרוא ניוזלטר עם מאמרים מקצועיים או דווקא להיחשף לנקודת המבט שלכם בבלוג? האם סרטוני טיקטוק קצרים יכולים להתאים או דווקא ערוץ פודקאסט מעמיק? ואולי צריך ליצור שילוב בין שני ערוצים המשלימים זה את זה?

 

כלים להגדלת חשיפה ונראות

כלי דיגיטל, כמו: ניוזלטר, אוטומציה ושימוש בגוגל טרנדס, בשילוב עבודת הסושיאל הם הדרך שלכם להגדיל את החשיפה, ולעלות גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל. הטמעת כלי דיגיטל בעבודתכם השוטפת מאפשרת לכם לעשות אופטימיזציה לתוכן – ללמוד את העדפות הקהל, ולשפר בהתאם את איכות התוכן וגם לחסוך בזמן עבודה.

 

נשמח לייעץ לכם בנושאים אלה, ולסייע לחדד את המטרות והקהלים של ערוצי התוכן ואת הנוכחות ברשתות החברתיות.

נושאי הייעוץ:

בניית תכנית סושיאל המשרתת את אסטרטגיית הארגון ("הסושיאל הוא לא המטרה, הסושיאל הוא אמצעי להשגת מטרה"); עבודה עם גאנט; הגדרת קהלי יעד; ניסוח מסרים; כתיבת תוכן אפקטיבי; פעילות מותאמת לפלטפורמות הסושיאל השונות; ועוד

הגדרת מטרות הבלוג וקהל היעד; זיהוי נושאים וקטגוריות רלוונטיות לקהל; היבטים טכניים; חוקי כתיבה בדיגיטל; דרכי הפצה; סיוע בהקמת מערכת תוכן; חידוד תפקיד העורכ.ת; סיוע בבניית הכשרה לכותבים ובניית המנגנון: תדירות העלאת התכנים והרחבת מעגל הכותבים.

חידוד מטרות וקהלים; מה נדרש מבחינת הארגון; טיפים לתהליך התכנון וההפקה; ליווי הקלטת פרק ראשון ומתן משוב.

הטמעת השימוש בכלי סושיאל; שימוש בכלי דיגיטל: ניוזלטר וכלי אוטומציה, SEO לשיפור החשיפה של התוכן בפלטפורמות השונות.

שתיל מציע לארגונים ויוזמות יעוץ מקצועי

פנייה לייעוץ