communitwist the 2015 project הינו פרי יוזמה של be wise במטרה לקדם ולהוות מקפצה משמעותית לעמותות נבחרות המתאפיינות בניהול אתי, איכותי ובעל הצלחות מוכחות היישר לעולם השיווק והפרסום הקהילתיים בווידאו ובטלוויזיה. communitwist the 2015 project נועד לשמש עמותות כקרש קפיצה המספק שילוב ייחודי של פיתוח מיומנויות שיווק ופרסום בארגון לצד הזדמנות של חשיפה טלוויזיונית ותקשורתית רחבה.
 
communitwist the 2015 project מתקיים הודות לשיתוף פעולה עם ארגונים מובילים במשק הישראלי אשר ראו בפרויקט הזדמנות חשובה לקידום עמותות באמצעות העצמה וחשיפה תקשורתית. בין הארגונים חברת רשת, חברת yes והבצפר של איגוד הפרסום.
 
תכנון הפרויקט הציב את הצרכים והיכולות של העמותות בישראל בלב ליבו של תהליך הפיתוח, כפועל יוצא והודות לעבודת צוות מאומצת ומקצועית של כל המעורבים בפרויקט הצלחנו לפתח פרויקט הפועל כזרז קצר מועד המספק פתרון למגוון צרכים ואתגרים שיווקיים וארגוניים המאפיינים את העמותות בישראל.
 
למי מיועד הפרויקט ?
 
communitwist the 2015 project נועד לספק הזדמנות לעמותות שעושות את עבודתן נאמנה, במקצועיות ולב חפץ אולם בשל העובדה שאין להם רשת קשרים לבכירים במשק הן לא מקבלות תמיכת פרו בונו של סלבז, ממשרדי הפרסום ויחסי הציבור הגדולים קולן לא נשמע.
 
ההשלכה של מציאות זו מונעת מהעמותות בין היתר לקבל סיוע נדרש מהציבור הישראלי וכפועל יוצא להרחיב את הפעילות למען הקהילה ומאידך קהל היעד שזקוק להן אינו מודע לקיומן.התוצאה היא שהעמותות בעלות הקשרים, צוותי השיווק והממון צומחות, מתחזקות והופכות למותג שהוא חלק מהמרקם החברתי הישראלי בעוד עמותות רבות, שעושות מלאכת קודש, נאבקות את קיומן כל שנה מחדש. למעשה עמותות אלו הן המתמודדות העיקריות עם בעיית התדמית השלילית שנוצרה לעמותות בארץ בגלל קומץ אנשים שניצלו לרעה את הסקטור השלישי.
 
הפתרון - שילוב בין חכות לדג שמן 
 
הרעיון של communitwist the 2015 project הוא לסייע ל 50 עמותות שעומדות בקריטריונים לקבל פתרון המשלב שני אפיקי סיוע שמאוד חשובים לעמותות. האפיק הראשון הוא פיתוח מיומנויות שיווק ופרסום לצוותי העמותות על מנת שהעמותות יוכלו להמשיך ולהפיק קמפיינים קהילתיים לטובת פעילות העמותה. האפיק השני והמאוד חשוב אשר מתקיים הודות לשיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ של חברת רשת וחברת yes בפרויקט הוא מתן חבילות משודרגות של זמן אוויר קהילתי למשתתפים המובילים בפרויקט.
 
במה הפרויקט מסייע לעמותות ?
 
להגביר את המודעות בקרב העמותות לזמן קהילה שניתן בחברות התקשורת השונות.
לסייע למנהלי העמותות לגבש את הצוות תחת מטרה שיווקית אחת.
לגבש אסטרטגיה למערך המסרים בתקשורת. 
לפתח באופן מואץ לצוותי העמותות המשתתפות בפרויקט את היכולת המעשית להפיק תשדירי פרסום בווידאו.
לאפשר לעמותות לתעל לטובתן את עידן הדיגיטל כשסרטוני הווידאו מהווים כלי לחשיפה והפצה בעל רמת יעילות גבוהה ביותר. 
ליצר הזדמנות ראשונה מסוגה לחשיפה תקשורתית משמעותית.
לסייע לעמותות המשתתפות בפרויקט לגייס שותף עסקי.
לתת לצוותי העמותות את העונג בחוויה של לראות את תשדיר הפרסומת שהם הכינו מושק במשק.