ארגונים חברתיים כמו ארגונים עסקיים או ציבוריים יוצרים מגוון של ממשקים עם ציבור בעלי העניין והקהילה שלהם. הם מפתחים עבורם שירותים, יוזמים ומקיימים אירועים: סדנאות, הכשרות ערבי הוקרה וכיו"ב, כותבים ומפיקים תוכן, מזמינים את הציבור לקחת חלק ולהיות מעורבים כמתנדבים, חברי ועד מנהל תורמים ועוד ועוד.
כאשר אנשים לוקחים חלק בפעילויות ניתן להניח שיצרנו ערך עבורם. אבל מה קורה כאשר האנשים אליהם פנינו נשארים אדישים או לא מעורבים באופן לו ציפינו. כלומר לא מגיעים לאירוע שיזמנו, לא לוקחים חלק בפעילות? ו"מצביעים ברגלים".
מתודולוגיית עיצוב השירות מאפשרת לנו לבחון את "חווית המסע" שעוברים קהלי היעד שלנו בממשק שלהם עם הארגון. נקודות המוצא לתהליך היא חשיבה על "המשתמש". כיצד בעל העניין אליו אנו פונים חווה ומרגיש את השרות / הפעילות שאנו מציעים .
"ירידה לשדה" התנסות, דיגום ושיתוף בעלי עניין הם מרכיבים מרכזיים בתהליך המאפשרים לנו לבחון תוך כדי תנועה ממקור ראשון את השרות או הפעילות שאנו מציעים או משפרים.
מאמרים בנושא קהילה
דדליין
אין דדליין
שנתון ההתנדבות, המעורבות החברתית והאקטיביזם 2022
דדליין
אין דדליין
המדריך לניהול כנס מוצלח בחמישה צעדים
דדליין
אין דדליין
מדריך – גיוס משאבים מהקהילה
דדליין
אין דדליין
מהי שאלה עוצמתית?
דדליין
אין דדליין
קהיליזציה – מרחיבים את בסיס התמיכה (אינפוגרפיקה)
דדליין
אין דדליין
מדריך לראיון אמפטי במסגרת תהליך עיצוב השירות
דדליין
אין דדליין
איך לבנות ראיון אמפטי
דדליין
אין דדליין
לכתוב לכולם.ן – המדריך לכתיבה שוויונית וניטרלית-מגדרית
דדליין
אין דדליין
בניית נרטיב משותף
דדליין
אין דדליין
האם אני ארגון קהילתי?
דדליין
אין דדליין
הארגון, הקהילה ומה שביניהם
דדליין
אין דדליין
מיפוי קהילתי
דדליין
אין דדליין
עקרונות וכלים לעבודה עם קהילה
דדליין
אין דדליין
עקרונות לגיוס פעילים
דדליין
אין דדליין
פירמידת המעורבות, שש רמות של שיתוף וחיבור אנשים
דדליין
אין דדליין
קהיליזציה – מילון מושגים קצר
דדליין
אין דדליין
מצגת – מה זה ערוץ תוכן משפיע?
דדליין
אין דדליין