בעולם בו עיקר הידע מגיע לציבור מהמסכים, ארגוני שינוי חברתי המבקשים להשפיע על תפיסות, לשנות ולעצב את דעת הקהל, חייבים להקדיש תשומת לב מיוחדת לפעילות התקשורתית ברשתות החברתיות, באינטרנט ובערוצי תוכן דיגיטליים.
עבודת סושיאל מסונכרנת
כאשר אסטרטגיית הסושיאל של הארגון מתואמת עם עבודת התקשורת וקידום המדיניות הסיכויים שלכם להשפיע על מקבלי ההחלטות גדלים. בנוסף, עבודה ממוקדת תוכן אפקטיבי, עם יעדים מדידים, תסייע לכם לבחון את הנוכחות ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין בהתאם למטרות השנתיות שהצבתם.
אתר אינטרנט ארגוני
אתר האינטרנט הוא הפנים של הארגון שלכם. הוא הדרך שלכם להעביר מסרים על פעילות הארגון, לגייס שותפים ותורמים להניע את הקהילה שלכם ולהנגיש לה ידע. כדי להקים אתר מוצלח צריך לעבור בשלום את שלבי האפיון, העיצוב, יצירת התוכן והקידום שלו במנועי החיפוש.
ערוצי תוכן עם ערך
באמצעות העלאת תכנים איכותיים ורלוונטיים לערוצי תוכן דיגיטליים: בלוג, ערוץ יוטיוב, פודקאסט, ניוזלטרים, טיקטוק וכדומה, תוכלו לתת ערך ולהוות מקור ידע והזדהות לקהילה של הארגון, וגם לבסס את המעמד המקצועי שלכם. לשם כך עליכם לזהות מה הידע הייחודי שיש לכם להציע לעולם, ומי הקהלים שמבקשים להעמיק בנושאים אלה. התהליך עשוי להיות מאתגר, להתארך יתר על המידה ולהיות כרוך בעלויות גבוהות.
להתאים את התוכן לקהל
הדרך בה תבחרו להגיש את התוכן היא קריטית ונוגעת לקהל היעד אליו תרצו להגיע. האם הקהל שלכם מעדיף לקרוא ניוזלטר עם מאמרים מקצועיים או דווקא להיחשף לנקודת המבט שלכם בבלוג? האם סרטוני טיקטוק קצרים יכולים להתאים או דווקא ערוץ פודקאסט מעמיק? ואולי צריך ליצור שילוב בין שני ערוצים המשלימים זה את זה?
כלים להגדלת חשיפה ונראות
כלי דיגיטל, כמו: ניוזלטר, אוטומציה ושימוש בגוגל טרנדס, בשילוב עבודת הסושיאל הם הדרך שלכם להגדיל את החשיפה, ולעלות גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל. הטמעת כלי דיגיטל בעבודתכם השוטפת מאפשרת לכם לעשות אופטימיזציה לתוכן – ללמוד את העדפות הקהל, ולשפר בהתאם את איכות התוכן וגם לחסוך בזמן עבודה.
נשמח לייעץ לכם בנושאים אלה, ולסייע לחדד את המטרות והקהלים של ערוצי התוכן ואת הנוכחות ברשתות החברתיות.