למרות מהפכת הסושיאל על כל השפעותיה, עדיין גם במאה ה-21 לתקשורת תפקיד משמעותי בעיצוב דעת קהל והשפעה על סדר היום הפוליטי. ארגוני שינוי חברתי המבקשים לעצב סדר יום, להשפיע על דעת הקהל, ולקדם מדיניות, צריכים לעבוד בצורה אסטרטגית מול כלי התקשורת, על כל גווניהם.
אסטרטגיה תקשורתית
עבודה תקשורתית אינה מטרה בפני עצמה, אלה אסטרטגיה שנועדה להעלות לסדר היום את מטרות הארגון שלכם. מכאן שדוברות אפקטיבית היא כזאת שבונה אסטרטגיה הנגזרת ממטרות הארגון ונבנית בתיאום ותוך הסתכלות הוליסטית על עבודת הארגון – בזירה הפוליטית, בזירה המשפטית ובשטח. זאת לצד פעולות חשיפה נוספות, כמו נוכחות ברשתות וניהול ערוצי תוכן.
עבודה בזירה דינמית
הזירה התקשורתית היא זירה דינמית, שמושפעת רבות ממה שקורה ברשתות החברתיות. למשל, רבים מהעיתונאים, והכתבים שעובדים בתקשורת המסורתית, נוכחים היום גם ברשתות ומפעילים ערוצים לקהל עוקבים משלהם. דוגמה נוספת היא התקשורת העצמאית שהולכת ותופסת מקום משמעותי בזירה. כדוברים עלינו להיות מחוברים, לגלות גמישות בעבודה שלנו ולפעול כל הזמן בכמה ערוצים במקביל. פעולה רב ערוצית תאפשר לנו למנף את המסרים ולהגיע לעוד קהלים.
דוברות של ארגונים לשינוי חברתי
דוברות של ארגונים לשינוי חברתי אליה וקוץ בה, מצד אחד זו עבודה עם שליחות וסיפוק שאין כמוה, ומצד שני קידום נושאים, שפעמים רבות נמצאים בשוליים או שאינם בקונצנזוס, מהווה אתגר רציני. בתהליך הייעוץ נסייע לכם ולכן לעבוד באופן שיטתי, לבנות ממשקי עבודה הן בתוך הארגון והן מחוצה לו, להיערך לתגובות מהירות, לנצל הזדמנויות. ועוד.
נושאי הייעוץ
בניית תכנית אסטרטגית בהלימה למטרות הארגון ודרכי הפעולה שלו. ניתוח SWOT, הגדרת מטרות ויעדים, חידוד קהלי היעד ובניית תכנית עבודה שנתית.
כדי להגיע לחשיפה מיטבית נסייע לכם בחידוד המסר, בכתיבת הודעה לעיתונות, בבנייה ופיתוח קשרי עיתונות, פולו אפ, ניצול הזדמנויות, תגובתיות מול יוזמה ועוד.
נסייע לכם להיערך לשיחה מקדימה מול עורך או תחקירן, בניית מסרים, תרגול וסימולציות
נגדיר בהתאם לצרכים שלכם ואל מול מטרות הארגון.