Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

למרות מהפכת הסושיאל על כל השפעותיה, עדיין גם במאה ה-21 לתקשורת תפקיד משמעותי בעיצוב דעת קהל והשפעה על סדר היום הפוליטי. ארגוני שינוי חברתי המבקשים לעצב סדר יום, להשפיע על דעת הקהל, ולקדם מדיניות, צריכים לעבוד בצורה אסטרטגית מול כלי התקשורת, על כל גווניהם.

 

אסטרטגיה תקשורתית

עבודה תקשורתית אינה מטרה בפני עצמה, אלה אסטרטגיה שנועדה להעלות לסדר היום את מטרות הארגון שלכם. מכאן שדוברות אפקטיבית היא כזאת שבונה אסטרטגיה הנגזרת ממטרות הארגון ונבנית בתיאום ותוך הסתכלות הוליסטית על עבודת הארגון – בזירה הפוליטית, בזירה המשפטית ובשטח. זאת לצד פעולות חשיפה נוספות, כמו נוכחות ברשתות וניהול ערוצי תוכן.

 

עבודה בזירה דינמית

הזירה התקשורתית היא זירה דינמית, שמושפעת רבות ממה שקורה ברשתות החברתיות. למשל, רבים מהעיתונאים, והכתבים שעובדים בתקשורת המסורתית, נוכחים היום גם ברשתות ומפעילים ערוצים לקהל עוקבים משלהם. דוגמה נוספת היא התקשורת העצמאית שהולכת ותופסת מקום משמעותי בזירה. כדוברים עלינו להיות מחוברים, לגלות גמישות בעבודה שלנו ולפעול כל הזמן בכמה ערוצים במקביל. פעולה רב ערוצית תאפשר לנו למנף את המסרים ולהגיע לעוד קהלים.

 

דוברות של ארגונים לשינוי חברתי

דוברות של ארגונים לשינוי חברתי אליה וקוץ בה, מצד אחד זו עבודה עם שליחות וסיפוק שאין כמוה, ומצד שני קידום נושאים, שפעמים רבות נמצאים בשוליים או שאינם בקונצנזוס, מהווה אתגר רציני. בתהליך הייעוץ נסייע לכם ולכן לעבוד באופן שיטתי, לבנות ממשקי עבודה הן בתוך הארגון והן מחוצה לו, להיערך לתגובות מהירות, לנצל הזדמנויות. ועוד.

 

נושאי הייעוץ

בניית תכנית אסטרטגית בהלימה למטרות הארגון ודרכי הפעולה שלו. ניתוח SWOT, הגדרת מטרות ויעדים, חידוד קהלי היעד ובניית תכנית עבודה שנתית.

כדי להגיע לחשיפה מיטבית נסייע לכם בחידוד המסר, בכתיבת הודעה לעיתונות, בבנייה ופיתוח קשרי עיתונות, פולו אפ, ניצול הזדמנויות, תגובתיות מול יוזמה ועוד.

נסייע לכם להיערך לשיחה מקדימה מול עורך או תחקירן, בניית מסרים, תרגול וסימולציות

נגדיר בהתאם לצרכים שלכם ואל מול מטרות הארגון.

שתיל מציע לארגונים ויוזמות יעוץ מקצועי

פנייה לייעוץ