שינוי מדיניות

תכנון אסטרטגי

ממשל מחדש – תהליכים בין-מגזריים: איך זה נראה ממשרד רה"מ – תובנות מהשטח ותכניות לעתיד

מס' מפגשים

1

תאריכים

9.11.21

שעות לימודים

09:00 – 10:30

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom

מה בתוכנית?

בשנים האחרונות מאמצים משרדי הממשלה כלים עדכניים לפעולה – 'מכרזי אתגר', מודלים חדשים של רכש חברתי ותהליכים השתתפותיים ובין מגזריים מגוונים המאפשרים להרחיב ולהעמיק את מעורבות הארגונים אזרחיים בתהליכי עיצוב המדיניות הציבורית ואופן יישומה בשטח.

 

היכרות עם הכלים החדשים ועם ההתנסויות שנצברו בשטח תסייע לארגונים אזרחיים להשפיע על תפיסות הפעולה המשרדיות, על אופן הקצאת המשאבים הציבוריים ועל איכות השירותים המסופקים לכולנו. זו  דלת לקידום רעיונות ומהלכים חדשים עבור הארגונים והקהילות אשר למענן אנו פועלים. הדבר נכון שבעתיים בחודשי הכהונה הראשונים של ממשלה חדשה.

 

שתיל – הקרן החדשה לישראל מזמין אתכם/ן להצטרף למפגשים בסדרה 'ממשל מחדש', במסגרתם יוצגו ויידונו מודלים, כלים ותהליכים עכשוויים בשדה הבין-מגזרי ובתחום שיתוף הציבור. כלים והתנסויות אשר יסייעו לכם לקדם את סדר היום שלכם/ן ושל ארגוניכם/ן.

 

תהליכים בין-מגזריים: איך זה נראה ממשרד רה"מ – תובנות מהשטח ותכניות לעתיד

 

נפגוש את ד"ר עינת רונן, עו"ד, ראש תחום שיתופי פעולה בין מגזריים, אגף ממשל וחברה משרד ראש הממשלה. נשמע מעינת על תהליכים עכשוויים ומתוכננים, נאסוף תובנות על הצלחות וקשיים ונבחן, יחד, כיצד  יכולים ארגונים להשתלב בתהליכים משמעותיים ולהשפיע על תכניהם ותוצאותיהם.

 

בהנחיית ערן קליין משתיל-הקרן החדשה לישראל

 

9.11.2021  יום ג' בשעות 10:30-9:00, בזום

קהל יעד:

מנהלים/ות בארגוני שינוי חברתי ובעלי/ות תפקידים בארגונים המצויים.ות בשיח מקצועי עם גורמי ממשל.

מספר המקומות מוגבל. תינתן עדיפות לארגונים מקבלי מענק מהקרן החדשה לישראל, לארגונים המשתתפים בתכניות שתיל, ולמקבלים ייעוץ וליווי משתיל.

מס' מפגשים

1

תאריכים

9.11.21

שעות לימודים

09:00 – 10:30

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom

מס' מפגשים

1

תאריכים

9.11.21

שעות לימודים

09:00 – 10:30

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom