ניהול היברידי: ניהול ישיבה היברידי ואפקטיבי
מה בתוכנית?
משבר הקורונה ועולם העבודה החדש מחייבים ארגונים להטמיע שיטות עבודה היברידיות – המשלבים עבודה אונליין ועבודה אופליין.
העבודה ההיברידית מאפשרת ליהנות מהיתרונות של עבודה מהבית כגון חסכון בזמן הנסיעות ושיפור הגמישות בעבודה. כל זאת מבלי לוותר על המשימה הארגונית, תוך יצירת אינטרקציות בינאישיות בין חברי הצוות אשר תורמות ליצירתיות, שיתוף פעולה ותחושת השייכות של העובדים.
סדרה זו תאפשר לכם/ן ללמוד כלים, פרקטיקות וקווים מנחים, אשר יסייעו לכם/ן בניהול מותאם ואפקטיבי להשגת מטרות הארגון ביעילות, תוך התייחסות לאתגרים הייחודיים של ארגוני שינוי חברתי בסגנון העבודה החדש.
בכל מפגש יינתן מקום לתוכן מקצועי רלוונטי, מיקוד בדילמות ספציפיות לנושא ורכישת כלים טכנולוגיים תומכים בניהול היברידי.
בסדרת המפגשים בנושא ניהול היברידי, נתייחס לשלושה היבטים ניהוליים בדגש על חיבור של עבודה מרחוק ומקרוב – והפעם:
ניהול ישיבה היברידי ואפקטיבי לחיזוק האינטראקציות הבינאישית ועבודת הצוות
יום ב', 19.10.2020, 13:30-12:00
במפגש נתמקד בישיבות הצוות כמסגרת עבודה מרכזית אותה מקיים הארגון. מה ההבדל בין ישיבות צוות פנים מול פנים לישיבות צוות מרחוק? למה צריך לשים לב ודגש? איך בוחנים את מעורבות הקבוצה בישיבה? איך הופכים את ישיבת הצוות לאפקטיבית גם בתנאים המשתנים?
בהנחיית:
אורלי פס: מנהלת תחום פיתוח יכולות בשתיל – הקרן החדשה לישראל
אביטל שכטר: מנהלת תחום ייעוץ ארגוני בשתיל – הקרן החדשה לישראל
מאיה לייטון: יועצת ארגונית בשתיל – הקרן החדשה לישראל
יהונתן שלם: מומחה לכלים דיגיטליים לארגונים
המפגש ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש, מספר המקומות מוגבל.