עקרונות בתכנון קמפיין גיוס סוף שנה: הפסיכולוגיה של התרומה ואיך לשלב אותה בקמפיין
מה בתוכנית?
סוף השנה מתקרב ובימים אלו מפתחי ומפתחות משאבים כותבים את דו"ח הסיכום על הפעילות השנה ומוציאים בקשות לתרומה של סוף השנה. קמפוס שתיל מזמין אתכם.ן לסדרה של שלושה מפגשים שיעזרו לכם.ן לתכנן את בקשת התרומות סוף השנה בצורה נכונה.
מפגש ראשון: הפסיכולוגיה של התרומה ואיך לשלב אותה בקמפיין
על מה לשים דגש בקמפיין סוף השנה – על המספרים או על הסיפורים האישיים? מה ייגע טוב יותר בתורם.ת שלנו? האם היא תעדיף לשמוע על כמות האנשים שהשפענו על חייהם או שעדיף לספר לה על חייו של אדם בודד שהצלחנו לשפר?
אם את מפתחת משאבים את ודאי מתכננת בימים אלו את קמפיין הגיוס של סוף שנה. את ודאי שואלת את עצמך שאלות אלו ושאלות נוספות כמו איך לחדש לתורמים שכבר תרמו בעבר כדי שלא ישמעו שוב ושוב את אותם הסיפורים. קמפוס שתיל מזמין אותך למפגש בו תכירי שלושה עקרונות פסיכולוגיים בנפש האדם: קהות רגשית, דעיכת אמפתיה, תחושת ה"טיפה בים".
במפגש נכיר את העקרונות ונלמד איך להשתמש בהם עבור תכנון קמפיין סוף השנה. נלמד איך עובדת אמפתיה, מדוע היא דועכת לאורך זמן, מדוע קשה לנו לתפוס סבל כשהוא בא במספרים גדולים ואיך להבין מה חווים התורמים שלנו כשהם שומעים על העבודה שאנחנו עושים.
שימו לב: במפגש עצמו נציג את העקרונות הפסיכולוגיים אך לא נעמיק בהם. לפיכך, לקראת המפגש נבקש מן המשתתפים לקרוא את הפוסט הבא מהבלוג של שתיל.
יום חמישי, 28.10.21, 10:00-9:00 בZoom
בהנחיית חן קוטלר ואלינור סידי, יועצות שתיל
המפגשים הבאים בסדרה:
המפגש השני: "יש לנו פיצוח!" ארבעה ארגונים. ארבעה קמפיינים מוצלחים. עשר דקות לכל ארגון לספר לכם איך הוא פיצח את הקמפיין.
לפרטים: https://shatil.org.il/event/56515
המפגש השלישי: "כך תכתבו דו"ח סיכום שנה מוצלח" – כללי אצבע לכתיבת annual report (דו"ח סיכום שנת הפעילות).
https://shatil.org.il/event/56519
ההרשמה היא לכל המפגשים. אם נרשמת כבר לאחד המפגשים, אין צורך להירשם פעם נוספת.
המפגשים מיועדים למפתחי ומפתחות משאבים, או למי שעוסק בכך בתוך הארגון (ועד מנהל או הנהלה).
מספר המקומות מוגבל. תינתן עדיפות לארגונים המקבלים מענק מהקרן החדשה לישראל, לארגונים המשתתפים בתוכניות שתיל ומקבלים ייעוץ וליווי משתיל.