פיתוח משאבים

תכנון אסטרטגי

פרקטיזום: האם זה המסר הכי נכון בשבילנו?

מס' מפגשים

1

תאריכים

04.11.20

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom

מה בתוכנית?

בזירה שבה כולם רוצים שיצטרפו אליהם ויתמכו ביוזמה שהם מובילים, בעולם בו הציבור מוקף ללא הרף בכמות אינסופית של מסרים, כדאי ללמוד לעבוד בעזרת טכניקות ושיטות עבודה מקצועיות מעולם הפרסום והקופירייטינג, שתעזור לנו להשיג את היעדים והמטרות שהצבנו לעצמנו.

 

אם אתם מתכננים לצאת בקמפיין מימון המונים וגם אם כבר יצאתם לדרך,
המפגש הזה יכול לספק לכם את היתרון שאתם מחפשים על מנת להגיע למטרות בזמן.

 

במפגש נלמד לבחור את המסר הנכון, לחדד ולדייק אותו, ולהפוך אותו לאפקטיבי עבור קמפיין מימון המונים שיניב תוצאות מדידות.

 

המפגש יתקיים בזום ויכלול תרגול קל ודיון חי, שישאב את הדוגמאות וההמחשות מתוך עולמות התוכן שמעסיקים אתכם, אותם תעלו במהלך המפגש.

 

יום רביעי, 04.11.2020, 10:00-11:00, בזום

 

 אילו כלים נקבל:
– "מסר אפקטיבי" ככלי עבודה מקצועי
– מהי "בחירת קהל אפקטיבית" ואיך מגדירים באופן אפקטיבי את קהל המטרה.
– איך רותמים את המסר הנכון לשרת את המטרה.

מרצה:

מייקל אמיר, מומחה לקריאטיב, אסטרטגיה, ודיגיטל.

מנחה:

גלי בסודו, יועצת פיתוח משאבים ועורכת הבלוג SHIFT בשתיל – הקרן החדשה לישראל

 

מספר המקומות מוגבל, תנתן עדיפות בהרשמה לארגונים המקבלים מענק מהקרן החדשה לישראל ו/או יעוץ משתיל.

ההכשרה ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש.

מס' מפגשים

1

תאריכים

04.11.20

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom

מס' מפגשים

1

תאריכים

04.11.20

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom