דיגיטל

תכלסושיאל: אלף תמונות שוות שינוי אחד – איך להשתמש נכון באינסטגרם?

מס' מפגשים

1

תאריכים

2.3.22

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom

מה בתוכנית?

פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, טיקטוק, וואטצאפ… הרשתות החברתיות הן חלק מהחיים של כל אחת ואחד כיום. זו דרך אפקטיבית להגיע לקהלי יעד שונים ולהשפיע על עמדות וסדר יום. אז איך המנכ"לית, מנהל הסושיאל, הדוברת, או איש השטח בארגון יכולים להשתמש ברשתות החברתיות בצורה יעילה כדי לחולל שינוי, להציף נושאים חברתיים בוערים (ובוערים פחות) ולהביאם לידיעת הציבור, ולבלוט במרחב של הצפת מידע מכל הכיוונים?

 

בסדרת פרקטיזומים בת 3 מפגשי זום, נפגוש מומחים.ות ומרצים.ות לשיווק דיגיטלי, ונלמד איך להפוך את ערוצי הסושיאל לכלי משמעותי במערך התקשורת של כל ארגון או יוזמה חברתיים.

 

מפגש שני: אלף תמונות שוות שינוי אחד – איך להשתמש נכון באינסטגרם? 

 

רשת התמונות והסרטונים, שנהנית מלמעלה ממילארד משתמשים ברחבי העולם, ועוד כמעט 4 מיליון בישראל, מבוססת על מובייל, וככזו דורשת גישה שונה לפרסום והעברת מסרים, בהשוואה לאחותה הגדולה פייסבוק. פיצוח והבנה של פיצ'ר הסטוריז הפופולרי (תמונות וסרטונים שנעלמים כעבור 24 שעות), ה-Reels (סרטונים קצרים שניתן לערוך בצורה יצירתית עם מגוון הכלים של אינסטגרם) וההאשתאגים, יסייעו להעביר את המסרים שלכם בצורה הנכונה לקהלי יעד שונים וחשובים, בהם הקהל הצעיר יותר (אבל לא רק).

 

במפגש נכיר את העקרונות המנחים לשימוש באינסטגרם, את הבדלי הגישה בין הפרסום בה לבין פלטפורמות אחרות, את הכלים הוויזואלים והשימוש הנכון בהם.

מרצה:

יעל סקליר, מומחית ומרצה לשיווק דיגיטלי

מועד:

יום רביעי, 02.03.22, 11:00-10:00

המפגש הבא בסדרה:

מפגש שלישי: לא "עוד קבוצה" – איך תעשו מהלכי אימפקט חברתיים באמצעות קבוצות ברשת
למידע נוסף והרשמה למפגש השלישי: https://shatil.org.il/event/73119

 

ההרשמה היא לכל המפגשים (ניתן להגיע רק לחלק מהמפגשים)

 

מספר המקומות מוגבל. תינתן עדיפות לארגונים המקבלים מענק מהקרן החדשה לישראל, לארגונים המשתתפים בתוכניות שתיל ומקבלים ייעוץ וליווי משתיל.

מס' מפגשים

1

תאריכים

2.3.22

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom

מס' מפגשים

1

תאריכים

2.3.22

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom