Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

דיגיטל

תכלסושיאל: טוויטר אפקטיבי – בניית נוכחות משפיעה בטוויטר

מס' מפגשים

1

תאריכים

16.02.22

שעות לימודים

11:00 – 13:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom

מה בתוכנית?

פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, טיקטוק, וואטצאפ… הרשתות החברתיות הן חלק מהחיים של כל אחת ואחד כיום. הטלפון הנייד הוא אחד הדברים הראשונים שאנחנו בודקים בבוקר, וכמונו יש עוד רבים שממשיכים לבלות ברשתות החברתיות שעות ארוכות לאורך היום. זו דרך אפקטיבית להגיע לקהלי יעד שונים ולהשפיע על עמדות וסדר יום.

 

אז איך המנכ"לית, מנהל הסושיאל, הדוברת, או איש השטח בארגון יכולים להשתמש ברשתות החברתיות בצורה יעילה כדי לחולל שינוי, להציף נושאים חברתיים בוערים (ובוערים פחות) ולהביאם לידיעת הציבור, ולבלוט במרחב של הצפת מידע מכל הכיוונים?

 

בסדרת פרקטיזומים בת 3 מפגשי זום, נפגוש מומחים.ות ומרצים.ות לשיווק דיגיטלי, ונלמד איך להפוך את ערוצי הסושיאל לכלי משמעותי במערך התקשורת של כל ארגון או יוזמה חברתיים.

 

מפגש ראשון: טוויטר אפקטיבי – בניית נוכחות משפיעה בטוויטר 

למרות שמבחינה מספרית, טוויטר לא נהנית מהפופולריות של מטא (פייסבוק, אינסטגרם ושות'), בכל הנוגע לזהות המשתמשים בה, מדובר בפונקציה הכרחית לפעילות הסושיאל של ארגונים חברתיים. חברות כנסת, שרים, עיתונאים, עורכות, מעצבי דעת קהל, פקידי ציבור, ומאות אלפי ישראלים, מצייצים דרך קבע ומנהלים שיח ער בטוויטר. ארגונים שמעוניינים להדהד את המסרים שלהם לקהל היעד הברנז'אי, חייבים להכיר, להבין ולהשתמש בה נכון.

 

במפגש מקיף המתאים הן לצייצן המתחיל (לא נדרש ידע מוקדם), והן למיטיבי לכת, נכיר את סודות טוויטר, נלמד איך לצייץ נכון, מתי להשתמש בהאשתאגים, ונקבל מידע מעשי ומתקדם שיסייע אפילו למי שכבר שוחה ברשת החברתית.

מרצה:

אלעד רצון, מומחה טוויטר, לשעבר מנהל יח' המחקר והפיתוח לדיפלומטיה דיגיטלית במשרד החוץ

מועד:

יום רביעי, 16.02.22, בין השעות 13:00-11:00

*הסדנה כוללת תרגול מעשי, מומלץ להגיע עם חשבון טוויטר פעיל (לא חובה)

**משך המפגש, כולל התרגול: כשעתיים

המפגשים הבאים בסדרה:

מפגש שני: אלף תמונות שוות שינוי אחד – איך להשתמש נכון באינסטגרם?
למידע נוסף והרשמה למפגש השני: https://shatil.org.il/event/73109

 

מפגש שלישי: לא "עוד קבוצה" – איך תעשו מהלכי אימפקט חברתיים באמצעות קבוצות ברשת
למידע נוסף והרשמה למפגש השלישי: https://shatil.org.il/event/73119

ההרשמה היא לשלושת המפגשים (ניתן להגיע רק לחלק מהמפגשים)

 

מספר המקומות מוגבל. תינתן עדיפות לארגונים המקבלים מענק מהקרן החדשה לישראל, לארגונים המשתתפים בתוכניות שתיל ומקבלים ייעוץ וליווי משתיל.

מס' מפגשים

1

תאריכים

16.02.22

שעות לימודים

11:00 – 13:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom

מס' מפגשים

1

תאריכים

16.02.22

שעות לימודים

11:00 – 13:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom