דיגיטל

תכלסושיאל: לא "עוד קבוצה" – איך תעשו מהלכי אימפקט חברתיים באמצעות קבוצות ברשת

מס' מפגשים

1

תאריכים

16.3.22

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom

מה בתוכנית?

פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, טיקטוק, וואטצאפ… הרשתות החברתיות הן חלק מהחיים של כל אחת ואחד כיום. זו דרך אפקטיבית להגיע לקהלי יעד שונים ולהשפיע על עמדות וסדר יום. אז איך המנכ"לית, מנהל הסושיאל, הדוברת, או איש השטח בארגון יכולים להשתמש ברשתות החברתיות בצורה יעילה כדי לחולל שינוי, להציף נושאים חברתיים בוערים (ובוערים פחות) ולהביאם לידיעת הציבור, ולבלוט במרחב של הצפת מידע מכל הכיוונים?

 

מפגש אחרון בסדרה: לא "עוד קבוצה" – איך תעשו מהלכי אימפקט חברתיים באמצעות קבוצות ברשת

 

קהילה, קהילה, קהילה! נדמה שזה הטרנד הכי משמעותי היום בעולם השיווק, ובכל הנוגע לארגונים חברתיים, החשיבות של קהילה (ולא כ"טרנד") עולה כפליים.
גם פייסבוק הבינה את הכוח הגדול של הקבוצות, וכמהלך אסטרטגי, החליטה לתת להן עדיפות – החל ממתן נראות גבוהה יותר לפרסומיהן בפיד, ועד להשקעה בפיתוח היכולות של מנהלי הקבוצות.

 

איך תנצלו נכון את הפוטנציאל הגלום בקבוצות וירטואליות כדי לבנות קהילה חזקה, ולהניע אותה למהלכי אימפקט חברתיים ולשינוי מדיניות?
במפגש נלמד את העקרונות המנחים לבניית קהילת רשת חיה, חזקה ודינאמית, את מקומה של מנהלת הקהילה, הדרכים להפוך את הכוח הווירטואלי לכוח מניע בשטח, ועוד.

מרצה:

נתלי מון, מנהלת הקהילות של "כולן" ו"שוות-ת"א" ומומחית לשיווק דיגיטלי

מועד:

יום רביעי, 16.03.22, 11:00-10:00

מספר המקומות מוגבל. תינתן עדיפות לארגונים המקבלים מענק מהקרן החדשה לישראל, לארגונים המשתתפים בתוכניות שתיל ומקבלים ייעוץ וליווי משתיל.

מס' מפגשים

1

תאריכים

16.3.22

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom

מס' מפגשים

1

תאריכים

16.3.22

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom