תקשורת

תכל'סושיאל AI: סדרת וובינרים על בינה מלאכותית בעבודת אנשי התוכן, הדיגיטל והתקשורת

מקום

ZOOM

תאריך

3.7.2024

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך נדרשת הרשמה מראש

הבינה המלאכותית כבר מזמן אינה "קוריוז" חדשני. היא בכל מקום, ואנשי מקצוע רבים כבר הטמיעו ומשתמשים בה בעבודתם השוטפת – לרבות אנשי תוכן ודיגיטל. כלים לכתיבת טקסטים, ניסוח מסרים מדוייקים, מחקר וניתוח מגמות, יצירת תמונות וסרטוני וידאו שוטפים אותנו מכל עבר. האם כבר התנסית באחד מהם?

מנהלות סושיאל, אנשי תוכן ותקשורת בארגוני חברה אזרחית – הצטרפו אלינו לסדרת וובינרים בת 4 מפגשים בה נכיר ונעמיק בכלים הרלבנטיים לעבודתכן.

הסדרה מיועדת גם לאנשים שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום, וגם למתקדמות יותר שזקוקות להדרכה מעמיקה יותר, ותתמקד בצדדים הפרקטיים של התחום.

מה בתכנית:

מפגש 1 – היכרות עם הכלים הטקסטואליים
מועד: יום רביעי, 3 ביולי, בין השעות 10:00 – 11:30 בזום
מרצה: בן רוטנברג, מומחה בינה מלאכותית, Head of Growth בחברת Classiq
במפגש הפותח נסקור בקצרה את ההתפתחויות האחרונות בתחום, ונצלול לכלים הטקסטואליים הבולטים, אופני השימוש בהם בעבודתנו, ההבדלים ביניהם, וכד'. נלמד על ניסוח פרומפטים והדרכים לדייק אותם להשגת תוצאות מיטביות.
שימו לב, בשל מגבלת הזמן, לא נעסוק במפגש הפותח בדרכי ההרשמה לכלים השונים.

 

מפגש 2 – כלים טקסטואליים – המשך והעמקה
מועד: יום רביעי, 10 ביולי, בין השעות 10:00 – 11:30 בזום
מרצה: בן רוטנברג
במפגש השני בסדרה נעמיק בכלים הטקסטואליים, ובדרכים להשתמש ב-ChatGPT למטרות השונות: מחקר, כתיבת פוסטים לסושיאל, ניסוח הודעות לעיתונות, כתיבת טקסטים לבלוג, וכד'. נלמד איך מייצרים תוכן מעמיק ומותאם אישית, ואיך הבינה המלאכותית יכולה לסייע לנו עם רעיונות לתוכן, ניסוח כותרות אפקטיביות, התאמת טקסטים לעבודת ה-SEO ועוד.

 

מפגש 3 – כלי AI בקנבה
מועד: יום רביעי, 17.7, בין השעות 10:00 – 11:30 בזום
מרצה: הדס אבידור גולדין, מומחית רשמית של Canva בארץ ובעולם
קנבה היא כנראה כלי העיצוב הנפוץ ביותר בקרב אנשי הסושיאל והתוכן שאינם גרפיקאים מקצועיים, וחוללה מהפכה של ממש בדרך העבודה בתחום. עם זאת, משתמשים רבים עדיין לא מודעים למהפכת ה-AI שחלה בכלי הפופלרי הזה, ובאפשרויות הרבות והמגוונות שהוא מציע. במפגש עם הדס נלמד על הפיצ'רים החדשים ואיך לנווט ביניהם.

 

מפגש 4 – כלי AI נוספים ליצירת תמונות, מצגות וסרטונים
מועד: יום רביעי, 24.7, בין השעות 10:00 – 11:30 בזום
מרצה: בן רוטנברג
מידג'רני או לאונרדו? Dall-E או בכלל ChatGPt? איך ניצור תמונות איכותיות ומקוריות, ומה הכלים מאפשרים היום בתחום יצירת סרטוני הווידאו. במפגש האחרון בסדרה נכיר את הכלים העיקריים ליצירת ויזואליה, והדרכים לנסח נכון את הפרומפטים.

מתי והיכן?

4 מפגשים החל מ-3.7.2024 | 10:00-11:30 | ZOOM

תינתן עדיפות לארגונים וליוזמות המקבלים מענק מהקרן החדשה לישראל, המשתתפים בתוכניות שתיל ומקבלים ייעוץ וליווי משתיל. מספר המקומות מוגבל.

מקום

ZOOM

תאריך

3.7.2024

מקום

ZOOM

תאריך

3.7.2024