Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

פרקטיזום

דיגיטל

תכל'סושיאל: איך ניצור תוכן וסושיאל רלבנטי לזמן מלחמה?

צילום: חנה ברוכין, שתיל סטוק.

מקום

ZOOM

מתי

3.12.2023

זמן

10:00

המפגש אינו כרוך בתשלום אך נדרשת הרשמה מראש

תוכן המפגש:

אירועי ה-7 באוקטובר, והמלחמה שבאה בעקבותיה, מעוררים אתגרים חדשים עבור ארגוני החברה האזרחית. לצד הצורך בהתאמת הפעילות הארגונית כדי לספק מענה לצרכים החדשים שעולים מאוכלוסיות היעד, עולים אתגרים לגבי הפעילות הפרסומית.

 

מנהלות סושיאל ודוברים מוצאים את עצמם בימים אלה מתמודדים עם דילמות חדשות:

· האם להמשיך בפעילות הסושיאל כרגיל?
· כיצד נעשה זאת בצורה שתהיה רלבנטית ואפקטיבית?
· אילו שינויים יש לערוך באסטרטגיה התקשורתית?
· ובאילו מסרים כדאי להתמקד?
על השאלות הללו ועוד נענה בפרקטיזום הקרוב.

הנחייה:

מרצה: אופיר רייכמן, מומחה לאסטרטגיה, תוכן ושיווק דיגיטלי, אוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה)

מנחה: יוליה בנימין- יועצת דיגיטל לארגונים, שתיל

למי מיועד המפגש:

מנהלי.ות סושיאל ודוברות.ים בארגוני שינוי חברתי

תינתן עדיפות לארגונים וליוזמות המקבלים מענק מהקרן החדשה לישראל, המשתתפים בתוכניות שתיל ומקבלים ייעוץ וליווי משתיל.

מתי והיכן?

יום ראשון, 3.12.23

בין השעות 10:00 – 11:15

בזום. קישור לזום ישלח בסמוך לפרקטיזום

מקום

ZOOM

מתי

3.12.2023

זמן

10:00

מקום

ZOOM

מתי

3.12.2023

זמן

10:00