דיגיטל

ערוצי תוכן

תכל'סושיאל- סטוריטלינג חברתי: איך להעביר מסר אפקטיבי ומה ניתן ללמוד ממחאת הדמוקרטיה?

תאריך התחלה

30.3.2023

שעה

10:00 – 11:00

המפגש אינו כרוך בתשלום, אך נדרשת הרשמה מראש

מה בהכשרה?

לדרך בה תספרו את הסיפור של הארגון, המאבק או הפעילות שלכן.ם, יש השפעה מכרעת על סיכויי ההצלחה שלו. במיוחד עכשיו, כשדעת הקהל מופנית יותר מאשר בשגרה ,לנושאים חברתיים של קידום אג'נדה דמוקרטית וחברתית- ארגונים חייבים לדייק את האופן בו הם מנסחים את הסיפור והמסרים שלהם במדיות השונות והרשתות החברתיות, על מנת להגביר את ההזדהות של דעת הקהל, ולהגיע להישגים ממשיים בשטח.

במפגש זום בן שעה, נלמד מדוע מותגים גדולים נכשלו בהעברת מסרים, מה הלקחים שאנחנו למדים מהם, כיצד מפרקים אג'נדה חברתית ובונים אותה מחדש לכדי סיפור חברתי אפקטיבי, ומה כל ארגון חברתי יכול ללמוד מההצלחות התקשורתיות של מחאת הדמוקרטיה 2023 וליישם פרקטית בשטח.

מרצה:

 אופיר רייכמן, מרצה, מומחה לאסטרטגיה, תוכן ושיווק דיגיטלי, אוניברסיטת רייכמן (המרכז הבינתחומי בהרצליה)

קהל היעד:

א.נשי דיגיטל, תוכן וסושיאל בארגונים; דוברים.ות בארגונים לשינוי חברתי.

עדיפות בקבלה לארגונים המקבלים מענק מהקרן החדשה לישראל, לארגונים המשתתפים בתוכניות שתיל ומקבלים ליווי וייעוץ משתיל

 

 

מתי והיכן

יום חמישי, 30.3, בשעה 10:00, בזום

תאריך התחלה

30.3.2023

שעה

10:00 – 11:00

תאריך התחלה

30.3.2023

שעה

10:00 – 11:00