Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

דיגיטל

ערוצי תוכן

תכל'סושיאל- סטוריטלינג חברתי: איך להעביר מסר אפקטיבי ומה ניתן ללמוד ממחאת הדמוקרטיה?

תאריך התחלה

30.3.2023

שעה

10:00 – 11:00

המפגש אינו כרוך בתשלום, אך נדרשת הרשמה מראש

מה בהכשרה?

לדרך בה תספרו את הסיפור של הארגון, המאבק או הפעילות שלכן.ם, יש השפעה מכרעת על סיכויי ההצלחה שלו. במיוחד עכשיו, כשדעת הקהל מופנית יותר מאשר בשגרה ,לנושאים חברתיים של קידום אג'נדה דמוקרטית וחברתית- ארגונים חייבים לדייק את האופן בו הם מנסחים את הסיפור והמסרים שלהם במדיות השונות והרשתות החברתיות, על מנת להגביר את ההזדהות של דעת הקהל, ולהגיע להישגים ממשיים בשטח.

במפגש זום בן שעה, נלמד מדוע מותגים גדולים נכשלו בהעברת מסרים, מה הלקחים שאנחנו למדים מהם, כיצד מפרקים אג'נדה חברתית ובונים אותה מחדש לכדי סיפור חברתי אפקטיבי, ומה כל ארגון חברתי יכול ללמוד מההצלחות התקשורתיות של מחאת הדמוקרטיה 2023 וליישם פרקטית בשטח.

מרצה:

 אופיר רייכמן, מרצה, מומחה לאסטרטגיה, תוכן ושיווק דיגיטלי, אוניברסיטת רייכמן (המרכז הבינתחומי בהרצליה)

קהל היעד:

א.נשי דיגיטל, תוכן וסושיאל בארגונים; דוברים.ות בארגונים לשינוי חברתי.

עדיפות בקבלה לארגונים המקבלים מענק מהקרן החדשה לישראל, לארגונים המשתתפים בתוכניות שתיל ומקבלים ליווי וייעוץ משתיל

 

 

מתי והיכן

יום חמישי, 30.3, בשעה 10:00, בזום

תאריך התחלה

30.3.2023

שעה

10:00 – 11:00

תאריך התחלה

30.3.2023

שעה

10:00 – 11:00