קרן מנוף של הביטוח הלאומי

מידע על הקרן

מדי שנה מתרחשים בישראל לצערנו, עשרות אלפי מקרים של תאונות עבודה ועשרות תאונות עבודה קטלניות.
כדי לצמצם ככל האפשר את מספר התאונות, ולהגביר את המודעות בקרב העובדים והמעסיקים לנושא הבטיחות והגהות במקומות העבודה, הוקמה "קרן מנוף".

הקרן, כשמה כן היא, מהווה "מנוף אמיתי" ומסייעת להוביל מחקרים בתחום הבטיחות והגהות, וליישום מסקנותיהם באופן ניסיוני במקומות העבודה.
כמו כן מסייעת הקרן בהפעלת סדנאות והדרכות במקומות העבודה, בפיתוח ושיפור אמצעי בטיחות חדשניים, באיתור סיכונים מקצועיים יוצאי דופן במקומות עבודה ובמתן פתרונות להם, בסיוע ברכישת אמצעי בטיחות חדשנים, ובמבצעי הסברה ופרסום להגברת הבטיחות ולמניעת תאונות בעבודה.

 

קרן מנוף מהווה את אחד הערוצים המרכזיים, בהם משתתף המוסד לביטוח לאומי במימון פעולות, המיועדות לגהות ולמניעת תאונות בעבודה, במפעלים או במקומות עבודה אחרים.

מידע להגשת מענקים

לקרן יכול להגיש הצעה גוף:  גוף אקדמי, גוף עסקי הפועל עם או ללא מטרות רווח או עוסק מורשה  ובתנאי שהפעילות המוצעת תתרום לבטיחותם של עובדי ישראל ושלמגיש הבקשה יש את הידע והניסיון בנשוא הבקשה.

 

 

אופן הגשת הבקשה

ניתן להגיש בקשות לקולות קוראים בלבד על גבי טופס הבקשה המצורף לקול קורא

לא פורסם קול קורא מאז 2016

סכום התרומה

פרטי קשר

שם איש/אשת קשר
המוסד לביטוח לאומי, קרן מנוף, אגף הקרנות
דוא״ל
טלפון
כתובת
שד' וייצמן 13, ירושלים 91000010,

מצאת מידע חסר או לא נכון? מוזמן/ת לדווח

שתיל עושה כל מאמץ לאמת את המידע שמובא במאגר הקרנות. אם לא מתקבל מידע מהקרן הוא נלקח מתוך אתר האינטרנט שלה והוא באחריותה הבלעדית. מזמינים אתכם.ן להצטרף אלינו למאמץ. אם נתקלתם.ן במידע לא מעודכן, אנא שתפו אותנו כדי שנוכל לתקן במאגר

אני רוצה לדווח

שתיל מציע לארגונים ויוזמות יעוץ מקצועי

פנייה לייעוץ