המועצה הלאומית של נשים יהודיות בארה"ב The National Council of Jewish Women (NCJW)

מידע על הקרן

המועצה הלאומית של נשים יהודיות (The National Council of Jewish Women ‏- NCJW) הוא ארגון נשים אמריקאי יהודי שנוסד ב-1893. המועצה מבוססת על פעילות התנדבותית ברוח ערכים יהודיים. NCJW חותר לצדק חברתי באמצעות שיפור חייהן של נשים, ילדים ומשפחות והגנה על זכויותיהם וחרותם של פרטים. המועצה הלאומית של נשים יהודיות פועלת באמצעות שלוש אסטרטגיות פעולה: שינוי מדיניות, פילנתרופיה ופעילות לרווחת הציבור הכללי. הארגון פועל בארצות הברית ובישראל במטרה להוביל שינוי במדיניות ציבורית בנושאים הנוגעים לנשים וסביבתן.

מידע נוסף

נשים וילדים

סוגי המענקים

מענק

דוגמאות לפרויקטים נתמכים

שדולת הנשים, ישראל חופשית – קידום הסטאוס של נשים סביב סוגיות של נישאוין וגירושין; קידום נשים בחברה הערבית לאקטיביזם קהילתי, כוח פוליטי ועבודה משפטית; היחידה ללימודי מגדר באוניברטיסת ת"א – ארגון הבוגרות. נשים עושות שלום, פוליטקאיות צעירות מכשירות נשים המעומדות להתשלב בזירה הפוליטית.

תחומי פעילות והשקעה

רווחה

שינוי חברתי

מיקוד גיאוגרפי

כל הארץ

מידע להגשת מענקים

סכום התרומה

50,000$-1,000,000$

 

פרטי קשר

שם איש/אשת קשר

לירון פלגב-הדומי

תפקיד איש/אשת קשר

נציגת הקרן בארץ

דוא״ל

lpeleg-hadomi@ncjw.org

טלפון

02-5882208

מספר פקס

02-5813264

כתובת

המכון לחקר הטיפוח בחינוך, האוניברסיטה העברית הר הצופים, ירושלים 9190

 

אתר אינטרנט

מצאת מידע חסר או לא נכון? מוזמן/ת לדווח

שתיל עושה כל מאמץ לאמת את המידע שמובא במאגר הקרנות. אם לא מתקבל מידע מהקרן הוא נלקח מתוך אתר האינטרנט שלה והוא באחריותה הבלעדית. מזמינים אתכם.ן להצטרף אלינו למאמץ. אם נתקלתם.ן במידע לא מעודכן, אנא שתפו אותנו כדי שנוכל לתקן במאגר

אני רוצה לדווח

שתיל מציע לארגונים ויוזמות יעוץ מקצועי

פנייה לייעוץ