הקרן יהל (בתרומתו של איש העסקים ליאון רקנאטי) Leon Recanati – The Yahel Foundation

מידע על הקרן

מעניקה מלגות לימודים לסטודנטים (מעוטי יכולת כלכלית, פריפריה) בשיתופי פעולה עם: קרן אייסף, המכללה האקדמית ת"א יפו, בני ברית- לשכת רבי יהודה ועוד. עדיפות ניתנת למסיימי שירות צבאי משמעותי וללימודי מדעים והנדסה.

מידע נוסף

חינוך, רווחה, בריאות וסיוע לזולת

סוגי המענקים

מלגה

דוגמאות לפרויקטים נתמכים

בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, מרכז קליני בבית ספר למשפטים במסלול האקדמי המכללה למנהל- המיטיב עם האוכלוסיות המוחלשות בישראל ובה בעת משביח את החינוך המשפטי בבית הספר ומשפר ומעצים בני נוער הנחשפים לידע משפטי. קרן רמון- מכינת בית אסף: מכינה קדם צבאית במצפה אילן לנוער מהפריפריה. צמצום פערים מגיל הינקות בשיתוף המכון לחינוך דמוקרטי- פרויקט הובלת שינוי מערכתי במערך מעונות היום של ויצו – להוביל שינוי בחינוך לגילאי לידה עד שלוש בישראל. יוע הומניטרי וקידום התפתחותי לילדים רכים באמצעות הפעלת מרכז פעילות של אליפלט.

תחומי פעילות והשקעה

בריאות

חינוך ומדע

רווחה

תרבות ופנאי

מיקוד גיאוגרפי

כל הארץ

מידע להגשת מענקים

הקרן מתמקדת בהמשך תמיכה בגופים הנתמכים על ידה ואינה מקבלת בקשות חדשות בשלב זה. מועד הגשה עבור העמותות הנתמכות על ידי הקרן- אוקטובר אופן הגשת הבקשה- מתבקשים לציין את מטרת העמותה, שנת הקמת העמותה, תומכים נוספים ופירוט תקציב. כמו כן מתבקשים לצרף סעיף 46 ואישור ניהול תקין.

סכום התרומה

קטן מ-50,000$

 

פרטי קשר

שם איש/אשת קשר

סלעית רקנאטי

דוא״ל

salit@grg.co.il

טלפון

09-9701844

 

אתר אינטרנט

מצאת מידע חסר או לא נכון? מוזמן/ת לדווח

שתיל עושה כל מאמץ לאמת את המידע שמובא במאגר הקרנות. אם לא מתקבל מידע מהקרן הוא נלקח מתוך אתר האינטרנט שלה והוא באחריותה הבלעדית. מזמינים אתכם.ן להצטרף אלינו למאמץ. אם נתקלתם.ן במידע לא מעודכן, אנא שתפו אותנו כדי שנוכל לתקן במאגר

אני רוצה לדווח

שתיל מציע לארגונים ויוזמות יעוץ מקצועי

פנייה לייעוץ