יד הנדיב (קרן רוטשילד) Yad Hanadiv (the Rothschild Foundation)

מידע על הקרן

יצירת משאבים לשם קידום ישראל כחברה דמוקרטית, חיונית ובריאה המחויבת לערכים יהודיים ולשוויון הזדמנויות למען כל תושביה, וזאת על מנת להמשיך ולפתח את המסורת הפילנתרופית של משפחת רוטשילד.

מידע נוסף

חינוך, סביבה, מצוינות אקדמית, חברה אזרחית וקהילה ערבית.

סוגי המענקים

מענק

דוגמאות לפרויקטים נתמכים

בין הפרויקטים שמזוהים עם הקרן ניתן למצוא את הקמתם של המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט"ח), המכון ללימודים מתקדמים באוניברסיטה העברית, הקרן למדעי הרוח, האוניברסיטה הפתוחה, הקרן לבריאות ולסביבה, המכון הישראלי למנהיגות בית ספרית ("אבני ראשה"), NPTech, עמותת "קמרון" וחלוקת מלגות ופרסים על-שם רוטשילד.

תחומי פעילות והשקעה

חינוך ומדע

סביבה

שינוי חברתי

מיקוד גיאוגרפי

כל הארץ

מידע להגשת מענקים

יד הנדיב יוזמת ותומכת בפרויקטים בשותפות עם גופים ומוסדות בתחומים הבאים: מצוינות אקדמית, חינוך, סביבה וחברה ערבית. בתכניות אלו הקרן אינה מקבלת הקרן יוזמת בעצמה מימון של פרויקטים. ניתן לקבל בקשות נוספות למענק לאחר מעקב אחרי פרסומי הקרן באתר האינטרנט שלה. יש לפנות לנציגת הקרן לין רוסמן לקבלת מידע על הגשות.

אופן הגשת הבקשה

בתחומי הפעילות המרכזיים הקרן פועלת בצורה פרואקטיבית, ופונה ביוזמתה לשותפים פוטנציאליים. במסגרת תוכנית מענקים כלליים, ניתן להגיש בקשות למימון לפי תנאי הסף כפי שמופיעים באתר

סכום התרומה

50,000$-1,000,000$

תהליך קבלת המענק

הגשת בקשה ראשונית, הגשת טופס מלא ומסמכים נלווים, בחינת הבקשה, קבלת החלטה על ידי חבר הנאמנים של הקרן

פרטי קשר

שם איש/אשת קשר

מיכל לוי

דוא״ל

michal@yadhanadiv.org.il

טלפון

02-5665107

מספר פקס

02-5610028

כתובת

רח' ג'ורג' וושינגטון 4 ירושלים 9418704

 

אתר אינטרנט

מצאת מידע חסר או לא נכון? מוזמן/ת לדווח

שתיל עושה כל מאמץ לאמת את המידע שמובא במאגר הקרנות. אם לא מתקבל מידע מהקרן הוא נלקח מתוך אתר האינטרנט שלה והוא באחריותה הבלעדית. מזמינים אתכם.ן להצטרף אלינו למאמץ. אם נתקלתם.ן במידע לא מעודכן, אנא שתפו אותנו כדי שנוכל לתקן במאגר

אני רוצה לדווח

שתיל מציע לארגונים ויוזמות יעוץ מקצועי

פנייה לייעוץ