קרן דואליס, הקרן ליזמות עסקית חברתית Dualis

מידע על הקרן

קרן דואליס להשקעות חברתיות (ע"ר) פועלת להובלת שינויים חברתיים בישראל באמצעות עסקים חברתיים למטרות רווח. הקרן מאמינה כי יש מקום ליצירת שילוב בין העולם העסקי לעולם החברתי שלא על בסיס תרומה, וכי קיימים הזדמנות וצורך אמיתי לעודד יזמים חברתיים לבנות עסקים חברתיים למטרות רווח אך לא למיקסום רווח. דואליס שואפת לסייע לעסקים החברתיים ומאמינה כי ניתן להגיע לאיזון בין מטרותיו החברתיות של העסק החברתי לבין מטרותיו העסקיות. דואליס פועלת להשגת מטרותיה באמצעות השקעה בעסקים חברתיים, לווי יזמים והעצמתם, הבאה למודעות ציבורית את תפיסת העולם של עסק חברתי והשקעה חברתית כדרך לשינוי חברתי, יצירת סביבה רגולטורית התומכת בצמיחתה של תעשייה זו והעמקת המחקר בתחום. הקרן פועלת בשיתוף פעולה רב מגזרי ומשלבת בכל אחד מהעסקים החברתיים בהם היא שותפה עמותות אשר מתמחות באוכלוסיות היעד, יזמים פרטיים, משקיעים, מנהלים מהמגזר הפרטי וגורמים רלוונטים ברשויות המקומיות ובמשרדי הממשלה. דואליס פועלת במתכונת של קרן הון סיכון כאשר בכל השקעה, בנוסף להשקעה ההונית, הקרן מסייעת בחשיבה אסטרטגית, במערכות הניהול, הדיווח והבקרה הפיננסיים ובשיווק בצד העסקי. כמו כן מסייעת הקרן בליווי ובחיזוק העסק החברתי ובשותפות עם גורם ציבורי או עמותה בתחום הפעילות החברתית של העסק החברתי.

מידע נוסף

כל עסק חברתי אשר מעסיק, משקם ומכשיר אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים (נשים מוחלשות, בעלי מוגבלויות, נוער בסיכון וכדומה),

סוגי המענקים

הלוואה

דוגמאות לפרויקטים נתמכים

עסקים חברתיים שהקרן השקיעה בהם: מלכה, החשביה, נוקביוטי, אנה, חצר ירושלים, קליקאיט, מטעים, חצר יפו, תבשיל חברתי, קפה רינגלבלום, קופי אנד קומפני, ניילאיט, אביליטיס, ליליות Bakery.

תחומי פעילות והשקעה

תשתיות ופיתוח

מיקוד גיאוגרפי

כל הארץ

מידע להגשת מענקים

אופן הגשת הבקשה

פניה לאימייל info@dualis.org.il

סכום התרומה

פרטי קשר

שם איש/אשת קשר

שרון לנצמן

תפקיד איש/אשת קשר

מנכ"לית

דוא״ל

info@dualis.co.il

טלפון

03-6388888

מספר פקס

03-6388887

כתובת

לב הארץ- בניין טבת שירותים לוגיסטיים, ת.ד. 293 ראש העין 4810102

 

אתר אינטרנט

מצאת מידע חסר או לא נכון? מוזמן/ת לדווח

שתיל עושה כל מאמץ לאמת את המידע שמובא במאגר הקרנות. אם לא מתקבל מידע מהקרן הוא נלקח מתוך אתר האינטרנט שלה והוא באחריותה הבלעדית. מזמינים אתכם.ן להצטרף אלינו למאמץ. אם נתקלתם.ן במידע לא מעודכן, אנא שתפו אותנו כדי שנוכל לתקן במאגר

אני רוצה לדווח

שתיל מציע לארגונים ויוזמות יעוץ מקצועי

פנייה לייעוץ