קרן קלור לישראל Clore Israel Foundation Clore Israel Foundation

מידע על הקרן

קרן קלור ישראל הנה קרן מענקים שנוסדה על ידי סר צ'רלס קלור בשנת 1965, בשם קרן קלור. כעבור מספר שנים ייסד סר צ'רלס קלור קרן נוספת, קרן צ'רלס קלור 1979 ישראל, ככלי להרחבת פעילותו בישראל. לאחר פטירתו של סר צ'רלס קלור בשנת 1979, הפכה בתו, דיים ויויאן דאפילד ליושבת ראש שתי הקרנות, שהתמזגו בסופו של דבר לקרן אחת. גוף מאוחד זה שינה את שמו לקרן קלור לישראל בשנת 1998. מאז הקמתה עמדה קרן קלור בחזית הפעילות הפילנתרופית בישראל. הקרן תרמה למגוון רחב של פרויקטים ומטרות לכל מגזרי האוכלוסייה ברחבי ישראל. הקרן תומכת בגופים גדולים וקטנים כאחד, לפרויקטים שונים ומגוונים, מעבודות בנייה ושיפוצים רחבי היקף, ועד לפעילויות בקנה מידה קטן יותר התורמות תרומה חשובה לא פחות לחיי הנתמכים.

מידע נוסף

בריאות , חינוך , ירושלים , מדע ומחקר , מגזר ערבי , קליטת עלייה , רווחה.

סוגי המענקים

מענק

דוגמאות לפרויקטים נתמכים

לא נמסר

תחומי פעילות והשקעה

בריאות

חינוך ומדע

רווחה

תרבות ופנאי

מיקוד גיאוגרפי

כל הארץ

מידע להגשת מענקים

לא נמסר

אופן הגשת הבקשה

קרן קלור: לקרן קלור יש התחייבויות כבדות למספר פרויקטים, ועקב כך, הקרן אינה שוקלת בקשות חדשות למימון. מלגות קלור: אין אפשרות לפנות ישירות לקרן. קרן קלור אינה יכולה לקבל בקשות ישירות ממועמדים או לדון עם סטודנטים לגבי מלגות. נא להפנות את כל השאלות לרכז לימודי התואר השני או המלגות באוניברסיטה המתאימה.

סכום התרומה

50,000$-1,000,000$

פרטי קשר

שם איש/אשת קשר

ליאת לנדו

תפקיד איש/אשת קשר

מנכ"לית

דוא״ל

liat@clorefoundation.org.il

טלפון

02-6250128

מספר פקס

02-6259243

כתובת

קרן קלור לישראל רח’ קרן קלור 25 ירושלים 9418814

 

אתר אינטרנט

מצאת מידע חסר או לא נכון? מוזמן/ת לדווח

שתיל עושה כל מאמץ לאמת את המידע שמובא במאגר הקרנות. אם לא מתקבל מידע מהקרן הוא נלקח מתוך אתר האינטרנט שלה והוא באחריותה הבלעדית. מזמינים אתכם.ן להצטרף אלינו למאמץ. אם נתקלתם.ן במידע לא מעודכן, אנא שתפו אותנו כדי שנוכל לתקן במאגר

אני רוצה לדווח

שתיל מציע לארגונים ויוזמות יעוץ מקצועי

פנייה לייעוץ