דיגיטל, תוכן וסושיאל
אסטרטגיה ותכנון
לעיתים קרובות, עבודה לשינוי חברתי באינטרנט כרוכה לא רק בהבנה טכנולוגית של אפשרויות הפעולה בזירה זו, אלא גם בהבנייה של תהליכים ארגוניים שיתמכו בעשייה לאורך זמן. הבנייה של תהליכי העבודה יכולה לסייע לנצל את הפוטנציאל העצום לשינוי חברתי הטמון באינטרנט.
מאמר זה נתייחס לתהליך התכנון המקדים המאפשר להגדיר מראש לאילו קהלי יעד ברצוננו להגיע, איזה סוג של אתר יעניין אותם, ומה היינו רוצים שיעשו בעקבות הביקור באתר. המאמר נשען על תובנות וכלים מעשיים מעבודתנו כיועצות לארגונים לשינוי חברתי בשתיל.
להורדת המאמר