Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

פיתוח משאבים

תכנון אסטרטגי

פרקטיזום: האם זה המסר הכי נכון בשבילנו?

מס' מפגשים

1

תאריכים

04.11.20

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom

מה בתוכנית?

בזירה שבה כולם רוצים שיצטרפו אליהם ויתמכו ביוזמה שהם מובילים, בעולם בו הציבור מוקף ללא הרף בכמות אינסופית של מסרים, כדאי ללמוד לעבוד בעזרת טכניקות ושיטות עבודה מקצועיות מעולם הפרסום והקופירייטינג, שתעזור לנו להשיג את היעדים והמטרות שהצבנו לעצמנו.

 

אם אתם מתכננים לצאת בקמפיין מימון המונים וגם אם כבר יצאתם לדרך,
המפגש הזה יכול לספק לכם את היתרון שאתם מחפשים על מנת להגיע למטרות בזמן.

 

במפגש נלמד לבחור את המסר הנכון, לחדד ולדייק אותו, ולהפוך אותו לאפקטיבי עבור קמפיין מימון המונים שיניב תוצאות מדידות.

 

המפגש יתקיים בזום ויכלול תרגול קל ודיון חי, שישאב את הדוגמאות וההמחשות מתוך עולמות התוכן שמעסיקים אתכם, אותם תעלו במהלך המפגש.

 

יום רביעי, 04.11.2020, 10:00-11:00, בזום

 

 אילו כלים נקבל:
– "מסר אפקטיבי" ככלי עבודה מקצועי
– מהי "בחירת קהל אפקטיבית" ואיך מגדירים באופן אפקטיבי את קהל המטרה.
– איך רותמים את המסר הנכון לשרת את המטרה.

מרצה:

מייקל אמיר, מומחה לקריאטיב, אסטרטגיה, ודיגיטל.

מנחה:

גלי בסודו, יועצת פיתוח משאבים ועורכת הבלוג SHIFT בשתיל – הקרן החדשה לישראל

 

מספר המקומות מוגבל, תנתן עדיפות בהרשמה לארגונים המקבלים מענק מהקרן החדשה לישראל ו/או יעוץ משתיל.

ההכשרה ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש.

מס' מפגשים

1

תאריכים

04.11.20

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom

מס' מפגשים

1

תאריכים

04.11.20

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom