Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

דיגיטל

תכלסושיאל: לא "עוד קבוצה" – איך תעשו מהלכי אימפקט חברתיים באמצעות קבוצות ברשת

מס' מפגשים

1

תאריכים

16.3.22

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom

מה בתוכנית?

פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, טיקטוק, וואטצאפ… הרשתות החברתיות הן חלק מהחיים של כל אחת ואחד כיום. זו דרך אפקטיבית להגיע לקהלי יעד שונים ולהשפיע על עמדות וסדר יום. אז איך המנכ"לית, מנהל הסושיאל, הדוברת, או איש השטח בארגון יכולים להשתמש ברשתות החברתיות בצורה יעילה כדי לחולל שינוי, להציף נושאים חברתיים בוערים (ובוערים פחות) ולהביאם לידיעת הציבור, ולבלוט במרחב של הצפת מידע מכל הכיוונים?

 

מפגש אחרון בסדרה: לא "עוד קבוצה" – איך תעשו מהלכי אימפקט חברתיים באמצעות קבוצות ברשת

 

קהילה, קהילה, קהילה! נדמה שזה הטרנד הכי משמעותי היום בעולם השיווק, ובכל הנוגע לארגונים חברתיים, החשיבות של קהילה (ולא כ"טרנד") עולה כפליים.
גם פייסבוק הבינה את הכוח הגדול של הקבוצות, וכמהלך אסטרטגי, החליטה לתת להן עדיפות – החל ממתן נראות גבוהה יותר לפרסומיהן בפיד, ועד להשקעה בפיתוח היכולות של מנהלי הקבוצות.

 

איך תנצלו נכון את הפוטנציאל הגלום בקבוצות וירטואליות כדי לבנות קהילה חזקה, ולהניע אותה למהלכי אימפקט חברתיים ולשינוי מדיניות?
במפגש נלמד את העקרונות המנחים לבניית קהילת רשת חיה, חזקה ודינאמית, את מקומה של מנהלת הקהילה, הדרכים להפוך את הכוח הווירטואלי לכוח מניע בשטח, ועוד.

מרצה:

נתלי מון, מנהלת הקהילות של "כולן" ו"שוות-ת"א" ומומחית לשיווק דיגיטלי

מועד:

יום רביעי, 16.03.22, 11:00-10:00

מספר המקומות מוגבל. תינתן עדיפות לארגונים המקבלים מענק מהקרן החדשה לישראל, לארגונים המשתתפים בתוכניות שתיל ומקבלים ייעוץ וליווי משתיל.

מס' מפגשים

1

תאריכים

16.3.22

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom

מס' מפגשים

1

תאריכים

16.3.22

שעות לימודים

10:00 – 11:00

מחיר

ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש

מיקום

Zoom