מדריך לראיון אמפטי במסגרת תהליך עיצוב השירות

מריאלה בן שייך, גלית יחיא צפדיה

01.01.2018

הדרך הטובה ביותר להבין אדם אחר היא באמצעות שיחה. נאסוף מידע מאנשים באמצעות שיחות/ראיונות שמטרתן לחשוף את נקודת המבט שלהם על האתגר. הגישה: הקשבה מלאה ואמפתיה.

הראיון מתמקד בחיי היום יום של המרואיינים ובאופן בו הם חווים את האתגר.

המטרה המרכזית שלנו היא קבלת מידע מהימן. לרוב יש פער בין מה שאנשים אומרים לבין מה שהם עושים בפועל, לכן אנו מנהלים ראיונות קונטקסטואליים – בשטח – במרחב הרלוונטי למרואיינים שלנו לדוגמה הבית, המשרד, הרחוב, מקום מתן השירות ועוד.

להורדת המאמר

מאמרים בנושא קהילה

מדריך – גיוס משאבים מהקהילה

מומו מהדב יזום ועריכה מקצועית: נירית רוסלר, שתיל

מהי שאלה עוצמתית?

מאיה רימר, מומחית לאומנות המנהיגות ההשתתפותית

מחקר טרנדים, ניהול קהילות 2019 – הוכן עבור שתיל

אפרת יגור

קהיליזציה – מרחיבים את בסיס התמיכה (אינפוגרפיקה)

מניואל לפיתוח מוצר קהילתי

נכתב בעקבות הכשרה: מקהל לקהילה - שתיל והתארגנות המגזר ה-3 בנגב. גלית יחיא צפדיה, מריאה בן שייך

איך לבנות ראיון אמפטי

מריאה בן שייך, גלית יחיא צפדיה

לכתוב לכולם.ן – המדריך לכתיבה שוויונית וניטרלית-מגדרית

דפנה אייזנרייך

בניית נרטיב משותף

מילנה יערי

האם אני ארגון קהילתי?

מילנה יערי

הארגון, הקהילה ומה שביניהם

מילנה יערי

מיפוי קהילתי

מילנה יערי

עקרונות וכלים לעבודה עם קהילה

מילנה יערי

עקרונות לגיוס פעילים

מילנה יערי

פירמידת המעורבות, שש רמות של שיתוף וחיבור אנשים

מילנה יערי

קהיליזציה – מילון מושגים קצר

מירנה קציר, מילנה יערי

מצגת – מה זה ערוץ תוכן משפיע?

המצגת הוצגה במסגרת קורס מייצרים ערך בתוכן. גלי בסודו, מירנה קציר

מצגת: הארגון הקהילה ומה שביניהם

הוצגה במסגרת קורס און ליין: ניהול קהילות בארגונים לשינוי חברתי, שתיל 2020